СЛАБ ЛИ Е СЛАБИЯТ ПОЛ ИЛИ ЕВОЛЮЦИЯТА НА ЖЕНСКИЯ МОЗЪК



На изпита по стрелба в СОД ВАРНА отивам с плажна рокля, за да не изгубя и минута от слънчевите лъчи веднага след последния изстрел :)
Край мен 17 възедри мъжаги, които ме гледат с пренебрежение и надуват бицепси.
За да е пълна идилията на главата ми се кокорят две червени макчета, които допълват кифленската картина.
Офицерът-изпитващ ме предупреждава да се концентрирам, защото имам само 6 изстрела, от които 4 трябва да са в рамките на мишената. Не по стените на стрелбището, които са в черно от криви мерници - https://www.facebook.com/patricia.kirilova3/videos/pcb.1357263254367227/1357263081033911/?type=3&theater


Казвам му: "Науката е доказала, че еволюцията на женския мозък изпревара мъжкия - тоест, когато дясното полукълбото работи, не пречи на това в ляво също да работи. За разлика от мъжете - които при най-малка душевна или емоционална травма и дисбаланс губят концентрация дългосрочно ...

Двамата мъжаги бързат да ме изпревярат, да стрелят първи. Гърмят 6 изстрела - нула попадения. Вторите 6 си ги плащат - пак нула. Офицерът се изнервя, чуди се как да им пусне редовен изпит. Плащат още 6 изстрела - нацелват 4 попадения в черно-бялата мишена. Идва моят ред - с маникюрите трудно зареждам, но след 3 упражнения преди изпита, няма какво да ме спре. Офицерът видимо се чуди защо изобщо съм дошла, като вижда тия преди мен какъв провал сътвориха.

До мен един чичо - също на изпит, трябва му тапията, за да работи като охрана. Започва стрелбата - от 6 имам 6 попадения, от които половината в десетката, другите в областта на сърцето.
Чичото до мен - нула!

Офицерът мига невярващо и изпада в признания: "Не двете полукълба, при теб трите работят... А тия мъже като канари - хващат пистолета, ръцете им треперят от страх, не могат един точен изстрел да направят. Един мисли за колата, че му прави проблем, друг за жената, че го е изгонила, трети за работата - че му бавят заплатата. А резултатът - нито едно попадение в мишената"...
Спестих му обяснения, че при мен е генетично и с прадядовци войводи дори без да опит и тренировки, ще стрелям по-добре от всички тях...

Жени, слабият пол хич не е слаб...
Учете се да стреляте, че канарите около нас пият анаболи,стероиди, протеини, но мозък за пиене все още няма....


https://www.facebook.com/patricia.kirilova3/videos/pcb.1353464251413794/1353464174747135/?type=3&theater



Коментари